Ik wil graag bestellen, ruilen of retourneren:

Retourneren van uw bestelling

Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelling niet aan uw verwachting voldoet. In dat geval kunt u deze gratis en binnen 14 dagen aan ons retour sturen.

Hoe stuur ik mijn artikel retour?

Tijdens de verzending van uw bestelling, heeft u via de mail met track en trace code ontvangen. Als u op de verzendlink klikt, opent er een nieuw scherm waarin u rechtsonder een retourlabel kunt aanmaken.

  1. Download het retourlabel
    Klik op de button om het retourlabel aan te maken en te downloaden. Het retourlabel kun je afdrukken met iedere standaard printer.
  2. Pakket verzendklaar maken
    Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat er in de doos iets zit waar je naam op staat en of je de bestelling wilt ruilen of retourneren.
  3. Afgeven bij een PostNL-locatie
    Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-locatie. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het servicepunt.

Terugbetaling

Wij hebben even nodig om uw retour te verwerken. Zodra uw geretourneerde bestelling bij ons binnen is, kijken we de gegevens na en ontvangt u binnen 30 dage uw geld terug op dezelfde wijze als u in onze webshop betaald heeft.


Kan ik een bestelling ruilen?

Wilt u uw bestelling ruilen voor een ander product, dan kan dat natuurlijk ook. Doe in dit geval een briefje in de doos van uw retourpakket, waarop u duidelijk aangeeft, welk product u liever zou willen ontvangen.


Hoe plaats ik een bestelling?

  • Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen.
  • Klik op uw winkelwagentje en ga door naar afrekenen.
  • Vul uw gegevens in en kies een wijze van betalen. Plaats de bestelling.

En dan?

  • Alle bestellingen voor 15:00 uur geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Alle bestellingen boven €35,- worden gratis verzonden. Wij versturen met PostNL

WhatsApp Chat WhatsApp Chat
WhatsApp Chat WhatsApp Chat